مقایسه ی چند شبکه اجتماعی

Social media people inner circle Speech Bubble

شاید شما جز کسانی باشید که بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری میکنید. آیا اطلاعاتی از این شبکه های اجتماعی دارید همانند فیس بوک و توییتر ؟ تا حالا شده بخواهید ببینید کدام بهتر است؟

فیس بوک: ایده آل برای برقراری ارتباط با یک سطح شخصی تر با مخاطبین.

سلاح مخفی: صفحات، که در یک مکان تمرکز دارند که تمام اطلاعات مربوط به نام تجاری و یا شرکت خود را انجا ثبت کرده اند.
برای به اشتراک گذاشتن؟ پست ها وبلاگ ها، عکس ها، فیلم ها و پرسش و پاسخ میباشند.

توییتر: بهترین پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر برای نظارت بر آنچه که در مورد نظر دارید همراه با نام تجاری شما و پیدا کردن مشتریان بالقوه است.

سلاح های مخفی: استفاده شده توسط علامت های تجاری بزرگ: نظارت بر مشتریان که سوال یا نظر منفی و پاسخ سریع میتوانند در باره آن ثبت کنند. برای آرام کردن مشتریان ناراضی قطع فعالیت وجود دارد.
برای به اشتراک گذاشتن؟ لینک در صفحه شما، در گفتگو با hashtags (کلمات کلیدی) مربوط به کسب و کار اصلی خود شرکت می کنند.

Linkedin: بهترین راه حل برای نشان دادن مهارت های خود و تجربه کاری، شبکه سازی با همکاران و پیدا کردن یک شغل است

سلاح مخفی: ایجاد یک گروه در منطقه شما و آن را مدیریت (پاسخ به سوالات رایج) کنید برای رفع سوالات.
برای به اشتراک گذاشتن؟ مطالب مربوط به پیرامون خود و یا اعضای یک گروه در مورد موضوعات مورد علاقه خود را به اشتراک میتوانید بگذارید.

Google +: بهترین راه حل برای ایجاد مکالمات (به سبک انجمن) و ارسال مطالب جالب به هر کس که شما می خواهید (افراد خاص، عمومی یا محافل).

سلاح مخفی: محافل (= گروه). ما می توانیم دوستان ما و یا G + صفحات سازماندهی در محافل با نام توضیحی (“دوستان”، “خانواده”، “همکاران” “گربه عاشقان”، و غیره …)  فراهم می آورد.
برای به اشتراک گذاشتن؟ مقالات وبلاگ، پیوند ها، عکس ها، فیلم ها و پرسش و پاسخ است.

برای دیدن نسخه مقایسه به صورت عکس و به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.