معرفی سرویس آموزش زبان انگلیسی گلدفیش

english-in-universities

آموزش زبان انگلیسی

سرویس آموزش زبان انگلیسی گلدفیش، یادگیری زبان انگلیسی را بسیار آسان و لذتبخش نموده است و تلاش می کند به بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی تبدیل شود. در این نوشته سعی می کنیم شما را با امکانات و ویژگیهای این سرویس آشنا کنیم.

 

استفاده از راهکارهای گیمیفیکیشن

سیستمهای گیمیفیکیشن همانطور که از اسمش مشخص است سعی می کنند حالت بازی گونه به سیستم بدهند. گلدفیش در جای جای سیستم از این تکنینک بهره برده است. یکی از موضوعات مهم در یادگیری زبان انگلیسی ایجاد و حفظ انگیزه می باشد، استفاده از تکنیکهای گیمیفیکیشن این مشکل رو پوشش می دهد و باعث می شود یادگیری زبان لذت بخش شود.

 

آموزش هوشمند زبان انگلیسی

گلدفیش هوشمند است. زبان آموز از ابتدای ورود به سیستم آموزشی این موضوع را متوجه می شود. در ابتدای هر کورس یک آزمون تعیین سطح وجود دارد که با استفاده از نتیجه ی این آزمون، سرویس آموزش زبان انگلیسی گلدفیش به صورت هوشمند سطح دانش زبان آموز را درک کرده و براساس آن نقطه ی شروع مناسبی را در کورس مربوطه برای وی انتخاب می کند. هوشمندی گلدفیش در جریان آموزش نیز همراه زبان آموز می باشد. آموزش لغات انگلیسی در گلدفیش با تصاویر و صوت بسیار آسان می باشد. برای لذتبخش کردن بیشتر این روند، گلدفیش از سیستم هوشمند تشخیص میزان یادگیری لغات بهره میبرد. بدین صورت که تعداد سوالات مرتبط با آموزش یک لغت خواص فقط به اندازه ای تکرار می شود که سیستم مطمئن شود لغت مورد نظر و کاربرد آن در حافظه ی بلند مدت زبان آموز حک شده است.

english-language

 

کورسهای متنوع

انواع کورسهای زبان انگلیسی برای سنین مختلف و پوشش موضوعات مختلف تهیه شده است و تمامی نیازهای اواع مختلف زبان آموزان را پوشش می دهد.کورسهای آموزش حروف زبان انگلیسی، آموزش لغات انگلیسی ، آموزش تلفظ لغات انگلیسی و اصطلاحات انگلیسی و گرامر زبان انگلیسی و کورسهای آمادگی برای تافل و آیلتس همگی در دسترس شما می باشد.

 

اپلیکیشن موبایل

گوشی موبایل همیشه در دسترس شما می باشد و گلدفیش با انتشار اپلیکیشن موبایل این امکان را برای زبان آموزان خود مهیا نموده است که تمامی منابع آموزشی مورد نیاز در در دسترس باشد و آنها بتوانند یادگیری زبان را در هر مکان و شرایطی ادامه دهند.

 

با این توصیفات گلدفیش بدون اغراق بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در کشور می باشد، یکبار امتحان کنید و خودتان تصمیم بگیرید.